Retourbeleid
Retourbeleid
Wilt u uw aankoop ruilen of retourneren? Wij helpen u graag! Ruilen of retourneren kan tot 45 dagen na de leveringsdatum.
LET OP:
Voor items die gekocht zijn tijdens de sale, biedt Xedor niet de mogelijkheid om deze te retourneren tegen een terugbetaling. Deze items kunnen slechts worden geruild tegen andere items, of tegen een shop tegoed.
- Is retourneren gratis?
Retourzendingen zijn op eigen kosten.
- Hoe retourneer ik?
Een retour kunt u aanmelden door te mailen naar returns@xedor.com
Vermeld uw bestelnummer in het onderwerp van de e-mail gevolgd door het woord 'retourneren'. Vermeld welk product u wilt retourneren en de reden hiervan. Na de eventuele vervolgvragen sturen wij u een retourlabel toe. De kosten van het retourlabel worden in mindering gebracht op het te restitueren bedrag.
- Wat zijn de retourvoorwaarden?
Ons retourbeleid garandeert dat u uw bestelling binnen 45 dagen na ontvangst zonder enige reden kunt retourneren.
Items moeten aan ons worden geretourneerd in een staat, geschikt voor wederverkoop inclusief toebehoren.
Verzendkosten voor retouren worden niet vergoed door Xedor en zijn dus op de kosten van de klant.
- Hoe lang duurt het om een product om te ruilen?
Als u aangeeft dat u een product wilt ruilen wanneer u uw terugkeer registreert, zullen we hier onmiddellijk aan werken. Op deze manier kunnen we ervoor zorgen dat uw uitwisseling binnen een paar dagen is voltooid.
- Wat kan ik doen als mijn omruil product niet langer beschikbaar is?
Vraag het klantenservice team over de mogelijkheden. We zullen u een update geven wanneer we verwachten het product te kunnen leveren. Als u al uw terugkeer hebt gemaakt en het product uitverkocht, nemen we contact met u op en werken wij met u samen om een oplossing te vinden.
- Waar kan ik mijn bestelnummer vinden om mijn retour te registreren?
Uw bestelnummer is te vinden in de bevestigingsmail die u hebt ontvangen na het plaatsen van uw bestelling. Dit is een code van vijf cijfers (voorbeeld: #10010). Als u deze e-mail niet correct hebt ontvangen, zal onze klantenservice u graag helpen.
- Wat moet ik doen als een product defect is of beschadigd is?
Helaas gebeurt het soms dat een product wordt beschadigd tijdens verzending of productie. Wij willen natuurlijk graag helpen om een oplossing te vinden. Stuur een bericht naar info@xedor.com met een foto van de klacht. Onze klantenservice zal zo snel mogelijk met u samenwerken om een oplossing te vinden.
- Wat moet ik doen als ik mijn bestelling buiten de retourperiode wil retourneren?
Vergeet niet om uw terugkeer binnen de periode van 45 dagen af te leveren voordat de retourperiode verloopt. In het onwaarschijnlijke geval dat dit niet werkt, bieden wij u de mogelijkheid om het product uit te wisselen voor een vervanging of een voucher. Vraag onze klantenservice voor de mogelijkheden.
- Hoe lang duurt een restitutie?
We doen ons best om retouren zo snel mogelijk te verwerken. Na ontvangst van het door u geretourneerde product proberen wij deze altijd binnen 14 dagen te verwerken. Op je track en trace die je ontvangt bij het afleveren van het pakket bij een pakket punt, kun je zien wanneer het pakket is aangekomen in ons magazijn. Vanaf dan gaan de 14 dagen van start. Nadat de restitutie is gedaan, ontvangt u er een bericht over. Houd er rekening mee dat het tot 3 dagen kan duren voordat de terugbetaling zichtbaar is op uw bank.